דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס איפור אישי עד הבית 

מאת    [ 31/10/2012 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2561 פעמים ]

קורס איפור אישי הוא תחום אשר עולה ומתפתח בשנים האחרונות, נשים רבות מעניקות לעצמן מתנה נפלאה שכולה פינוק והשקעה בעצמן, ומשתתפות להנאתן הרבה בקורס איפור אישי. כול אחת מאתנו זקוקה מפעם לפעם למעט השקעה בעצמה. אנו עסוקות רוב הזמן בטיפול והשקעה באחרים, אנו מטפלות בילדנו, מטפלות בבעלים, מטפלות בהורים מבוגרים, לעיתים אנו שוכחות לטפל בעצמנו. מתי בפעם האחרונה השקעתן מעט בעצמכן? הקורס מתרכז בכן, ביופייכן, מעצים אתכן ונועד ללמד אתכן להיות יפות יותר ולחוש יפות יותר, מה שמגביר את ביטחונכן העצמי ואת תחושת הכוח הפנימי שבכן. רבות מאתנו חשות כי מעט הזנחנו את עצמנו בתקופה האחרונה וקורס כזה נותן כוח והשראה לשוב ולטפח את עצמנו ולהשקיע יותר בעצמנו. אתן יכולות להעניק קורס איפור גם בתור מתנה. קורס איפור אישי הוא גם מתנה נפלאה לתת לחברה לבת, כמתנת בת מצווה, לנערות ועוד. קורס איפור יכול לעודד את בתכם היפה לטפח את עצמה מעט יותר.

קורס איפור אישי עד הבית

קורס איפור לא דורש השקעה רבה. היום ניתן לקבל קורס איפור אישי בשיטה של מאפרת עד הבית. שיטת מאפרת עד הבית לא מצריכה מכם את המאמץ של לנסוע לסטודיו של מאפרת, להמתין בפקקים ולאבד יום שלם בנסיעות. מאפרת עד הבית מגיעה אליכן, אל ביתכן בנוחות, בשעות שנוחות לכן וביום שיש לכן זמן פנוי. אתם עוברות קורס איפור אישי בביתכן. המאפרת מביאה את כול הציוד וחומרי האיפור ואתן עוברות קורס איפור אישי כמו מלכות אמתיות. במהלך קורס האיפור המאפרת תלמד אתכן ותחקור יחד אתכן את מאפייני היופי שלכם, תביטו יחד במראה ותראו מה יש להדגיש ביופי שלכן, ומה צריך לטשטש. תבחרו עבורכן את פלטת הצבעים המתאימה לכן ותגלו יחד מה הולם אתכן במיוחד. לעיתים במהלך קורס איפור אישי אתן מגלות שכול הצבעים שבחרתן עד היום לא היו הצבעים הכי מחמיאים עבורכן והקורס מלמד אתכן לבחור צבעים בצורה נכונה וחכמה יותר. לעיתים צבעים שחשבתם שכלל לא מתאימים לכן מתגלים כמחמיאים ומתאימים במצבים שונים ובתסרוקות שונות.

הרחבת פוטנציאל היופי

מאפרת שמעבירה לכן קורס איפור אישי עד הבית נותנת לכן תמונה חדשה ורחבה יותר של פוטנציאל היופי שלכן. אתן רואות בטלוויזיה ובקולנוע שחקניות יפות ומטופחות, ואתן ודאי יודעות כי לשחקניות כאלה יש מאפרות אישיות אשר מאפרות אותן ומלמדות אותן איך להתאפר בצורה המחמיאה והמייפה ביותר. יש לכן כעת הזדמנות להיות כוכבות ליום אחד, לקבל טיפול אישי בקורס אישי של איפור עד הבית זאת חוויה מפנקת ומתנה נפלאה לנשים מטופחות. כאשר מאפרת מגיעה לביתכן ומלמדת אתכן להתאפר ולהתייפות זה פשוט כמה שעות של הנאה ועונג ואתן מקבלות כלים לשמור על יופייכן לתמיד. אין מתנה יפה מזאת שאתן יכולות להעניק לעצמכן או לחברות טובות שלכן או לבנות המשפחה המתבגרות.






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב